اینترنت اشیا صنعتی

پوشش نیازهای فرایندی شرکت‌های معدنی

راهکار اینترنت اشیا صنعتی
پاسخ به نیاز روز صنایع

فرقی نمی‌کند در چه صنعتی فعال هستید. دامنه و ظرفیت‌های فناوری اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) به اندازه‌ای است که کسب و کار شما را متحول می‌کند. شرکت فناپ زیرساخت بعنوان اپراتور صنعت هوشمند در مسیر بومی‌سازی این فناوری در کشور با یکپارچه‌سازی عملیات صنعتی به کمک اینترنت اشیا صنعتی، موجب بهبود کارایی صنایع شده است. راهکارهای فناپ زیرساخت امکان نظارت دقیق و مدیریت سنجیده و بهینه‌ بر تمام فرایند تولید در صنایع را برای مدیران فراهم می‌کند.

راهکار اینترنت اشیا صنعتی فناپ زیرساخت عملکرد و بهره‌وری شرکت‌های فعال در حوزه استخراج از معادن را با امکان جمع‌آوری بلادرنگ داده‌ها از تجهیزات، ماشین‌آلات و حس‌گرها افزایش می‌دهد. این داده‌ها بینش ارزشمندی را نسبت به بهره‌وری عملیاتی، وضعیت دارایی و مصرف انرژی در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

راهبرد فناپ زیرساخت در ارائه این راهکار، کمک به مدیران برای ساده‌سازی بکارگیری ظرفیت‌های اینترنت اشیا صنعتی در صنایع داخلی است. ما بعنوان نخستین اپراتور صنعت هوشمند، طیف گسترده‌ای از راهکارها و محصولات مرتبط با اینترنت اشیا را ارائه می‌کنیم تا مدیران بتوانند تصمیم‌ها را بر پایه داده‌ها اتخاذ کنند.

راهکارهای فناپ زیرساخت

گلخانه هوشمند

امکان کنترل و مدیریت از راه دور تجهیزات هوشمند گلخانه و امكان پايش، مانيتورينگ و نمایش برخط داده‌هاي جمع‌آوري شده از سطوح مختلف با المان‌هاي گرافيكي از برخی ویژگی‌های سامانه مدیریت هوشمند گلخانه فناپ زیرساخت است.

پلتفرم کنترل و مدیریت کنتورهای هوشمند

سامانه اندازه‌گیری یکپارچه هوشمند با ایجاد بستر مخابراتی دو طرفه، قابلیت قرائت، پیکربندی، نظارت و کنترل از راه دور کنتورها را برای مدیریت، پردازش و تحلیل اطلاعات بصورت خودکار تولید می‌کند.

پایش سلامت از راه دور

راهکار پایش سلامت از راه دور فناپ زیرساخت، داده‌های پزشکی مربوط به سلامت بیماران را با استفاده از تجهیزات پزشکی مبتنی بر اینترنت اشیا ثبت و این داده‌ها را جهت دریافت بازخورد از پزشک در محیط‌های کلینیکی و غیرکلینیکی ضبط می‌کند.

ساختمان هوشمند

جامعیت راهکارهای فناپ زیرساخت از تامین و تولید تجهیزات هوشمندسازی تا برنامه ها و نرم‌افزارهای بالادستی، بهینه سازی و مدیریت انرژی ساختمان‌های بزرگ اداری و تجاری را به همراه دارد.

چرا فناپ زیرساخت؟

بیش از ۱۰ سال تجربه در طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های مقیاس بزرگ
اطمینان مشتری از ارائه خدمات پشتیبانی با توجه به برند خوش‌نام فناپ‌ زیرساخت
توان تامین تجهیزات با بهره‌گیری از کادر مجرب و بهره‌گیری از نقدینگی مناسب

بـرای دانلـود کاتـالـوگ کلیک کنیـد

آیا می‌دانید؟

حجم بازار جهانی اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) در سال 2022 به بیش از 544 میلیارد دلار آمریکا رسید. انتظار می‌رود این بازار در سال‌های آینده رشد کند و تا سال 2030 به 3300 میلیارد دلار برسد
در پایان سال 2023، بیش از 16 میلیارد دستگاه فعال متصل به اینترنت اشیا وجود داشت که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال 2033 به حدود 40 میلیارد دستگاه برسد. نرخ رشد ترکیبی سالیانه آن 10٪ است
اکنون سه حوزه تولید صنعتی، بهداشت و درمان، و نفت و گاز بطور قابل توجهی از راهکارهای اینترنت اشیا صنعتی برای توسعه و خدمات‌دهی روزافزون به مشتریان استفاده می‌کنند