مرکز داده 64 رک پردیس 3

ساخت و راه اندازی مرکز داده

ساخت و راه اندازی مرکز داده پردیس ۳

بطور کلی هلدینگ پاسارگاد و بویژه شرکت میدکو که در حوزه صنایع معدنی و فلزی فعال است برای امور جاری تولید و کنترل فرایندهای معدنی و فولادی خود به مرکز داده پشتیبان (Backup) نیاز داشتند.

کنترل محصول در صنایع خیلی بزرگ نظیر صنایع فولاد در چند مرحله از تولید محصول از ماده معدن تا عرضه محصول نهایی انجام می‌شود. این مراحل شامل تولید محصول، تدارکات، انبارداری محصول، انبارداری تجهیزات، کنترل باسکول، ورود و خروج به باسکول و … داده‌های تمام مراحل لازم است به صورت دیجیتالی در محلی جمع‌‌آوری شود و بصورت آنلاین قابل پردازش باشد. نکته بعدی پرسنل این مراکز است که تعدادی بالغ بر چند هزار نیروی انسانی را شامل می‌شود. حقوق و دستمزد و ورود و خروج و مرخصی و … این نیروهای نیاز به سامانه ERP دارد که برای تجمیع داده‌های ERP به مرکز داده نیاز داریم. علاوه بر اینها وقتی چند صد یا چند هزار نیروی انسانی در سازمان کار می‌کنند که لازم است سامانه‌های رایانه‌ای آنها به اینترنت دسترسی داشته باشد و ذیل یک شبکه با سطوح دسترسی متفاوت بهم متصل باشند، در اینجا وجود یک مرکز داده برای ایجاد چنین شبکه‌ای ضروری است.

بعلاوه برای انجام امور بازرگانی از این حیث که چه محصولی در کجا تولید می‌شود، به کجا صادر می‌شود و غیره و همینطور انجام مراحل پیچیده حسابداری در سازمان‌های بزرگ، یا پیگیری اینکه هر مرحله از تولید کالایی در چه شرایطی است و وضعیت سود و زیان در لحظه شرکت چگونه است و غیره و تجمیع داده‌های مربوط به این موارد و پردازش داده‌ها به در اختیار داشتن مرکز داده نیاز است.

مشتری
هلدینگ پاسارگاد
زمان انجام
از سال ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۰
مکان
پارک فناوری پردیس
Image
ساخت و راه اندازی مرکز داده پردیس 3

ما چطور به آنها کمک کردیم؟

- فناپ زیرساخت بعنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پاسارگاد، انتخابی مطمئن و امن برای نگهداری از داده‌های محرمانه شرکت‌های عضو هلدینگ است.

- فناپ زیرساخت اکنون بزرگ‌ترین شرکت خصوصی فعال در حوزه هوشمندسازی صنایع معدنی و فلزی است و توان اجرای پروژه‌های کلان در صنایع بزرگ کشور را دارد.

- اجرای پروژه‌های سازمانی بزرگ در فناپ زیرزساخت سبب شده همواره این شرکت به دنبال استفاده از آخرین فناوری‌های روز برای پیشبرد طرح‌های کلان باشد.

- فناپ‌زیرساخت در تمام بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری طراحی و اجرای مرکز داده، از کابل‌کشی و ایجاد شبکه تا تجهیزات نظارت تصویری و … تولیدکننده محصولات و راهکارهای اختصاصی است و از این جهت تمام نیازهای کارفرما برای مدیریت هوشمند داده‌ها را یکجا و با شرایط مقرون بصرفه‌تری رفع می‌کند.

-توان اجرای سیستم‌های زیرساخت صنعتی با بالاترین استانداردهای روز مقررات ملی ساختمان در فناپ زیرساخت نهادینه شده است.

- پشتیبانی مستقیم مرکز داده پردیس ۳ با شرکت فناپ زیرساخت است و از این نظر هر نوع نیاز به پشتیبانی در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود.